မိုးေငြ႔ဆိုတာ...ေကာ္ဖီခါးခါးအၾကိဳက္နဲ႔ ဖက္ရွင္တအားမိုက္သူေပါ့...း)

Tuesday, 11 September 2018

Fitness.....



ဘယ္ခ်ိန္ ေပါင္ခ်ိန္ခ်ိန္ 142 ကကိုမက်တာ ကြက္တိျဖစ္ေအာင္ ထိန္းထားႏိုင္တာ နဲတဲ႔အရည္အခ်င္းလားလို႔



အမွန္တိုင္းေျပာရရင္ Gym ကိုတစ္သက္မွာတခါမွကို မကစားဖူးတာ...။ ဒါေတာင္ အလကားရလို႔...။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မတို႔ေနတဲ႔ ကြန္ဒိုမွာက Gym ေရာ Swimming pool ေရာမပါဘူး..။ ကၽြန္မတို႔ ကြန္ဒိုက တာ၀ါႏွစ္ခုရွိတယ္...။ ကၽြန္မက Tower A မွာ သြားကစားတာ...။ ပိုင္ရွင္နဲ႔သိလို႔ သူက အ၀င္အထြက္ Card ေပးထားတာနဲ႔ ဟန္က်သြားတာ...။ ေရကူးကန္ကေတာ့ သံုးလို႔မရေသးလို႔ ေလာေလာဆယ္ Gym မွာ ေသြးပူေလ့က်င့္ခန္းေလးလုပ္ အေလးတံုးေလးမ ေပါင္မာဆယ္အတြက္ကစား လမ္းေလးေလွ်ာက္ေပါ့...။ တကယ္က ေရကူးခ်င္တာေလ...။ ေရကူးမယ္ဆိုလဲ ကၽြန္မက ၾကြက္တက္တတ္လို႔ မကူးခင္ ေသြးပူေလ့က်င့္ခန္းေတာ့လုပ္ရမွာပဲ...။ ဒီေတာ႔ ေရကူးလို႔ရျပီဆိုတာနဲ႔ Gym ကစားျပီး အေၾကာေတြေလွ်ာ႔ျပီးမွ ကူးရမယ္...။

ကိုယ့္ကိုယ္ကို သနားညွာတာတတ္တာ ကၽြန္မအျပင္မရွိဘူး...။ သူမ်ားေတြ ပိန္ခ်င္လို႔ ၀ိတ္ေလွ်ာ့ ညစာမစားတာမ်ိဳး ကၽြန္မဘယ္ေတာ့မွမလုပ္ဘူး...။ စားစရာရွိတာ အျပည့္အ၀စားတယ္ (အစားလြန္တာက ခပ္မ်ားမ်ားပါ)..။ တစ္ေန႔မွ ထမင္းႏွစ္ႏွပ္ထဲစားရတာ ေန႔လည္စာတစ္ခုတည္းနဲ႔ ငါ့ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ဘာအဟာရ ဘာဗိုက္တာမင္မွေကာင္းေကာင္းရမွာမဟုတ္ဘူးဆိုျပီး ညစာလြတ္ဖို႔ စဥ္းစားဖူးေပမယ့္ ဘယ္ေတာ့မွ မေအာင္ျမင္ဘူး...။ ညဖက္ကို ငါထမင္းမစားဘူး အသီးအရြက္ပဲစားမယ္ဆိုတာ စိတ္ပဲကူးဖူးတာ...။ ထမင္းစားျဖစ္တဲ႔အျပင္ တခါတေလ ေခါက္ဆြဲျပဳတ္တို႔ အခ်ိဳကဲတဲ႔မုန္႔တို႔စားေသးတာ.. ကဲ...။ ကၽြန္မက လူမ်ိဳးေပါင္းစံုရဲ႔ အစားအစာကလဲၾကိဳက္တတ္ေသးေတာ့ေလ...။ အႏၵိယမုန္႔ေတြဆို အကုန္ၾကိဳက္ ဂ်ေလဘီတို႔ လဒူတို႔ ခ်ပါတီ တိုရွည္ ပူရီ အကုန္အကုန္...။ သိပ္မစားႏိုင္တာဆိုလို႔ အဆီမတက္တဲ႔ ဂ်ပန္စာတို႔လိုဆို ျဖဴဖတ္ျဖဴေရာ္နဲ႔ စားခ်င္စဖြယ္မရွိဘူးလို႔ အေၾကာင္းျပတတ္ေသးတာ...။ ဆူရွီေလာက္ေတာ့စားႏိုင္ပါေသးတယ္..အဲဒီထဲမွ တန္ပူရာလို ဆီေၾကာ္ကို ပိုၾကိဳက္မိတာက ခက္တာ..။

ေန႔စဥ္စားေသာက္ပံုစံကို ေျပာင္းမယ္လို႔တာစိတ္ကူးတာ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ကိုယ့္လွ်ာကို ကိုယ္အလိုလိုက္ေနမိတုန္း ... ဟူး.....။ နက္ဖန္ကစျပီး ညစာကို Carb ပါတာမစားေတာ့ဘူးလို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ျပီ...။ ဆန္၊ ဂ်ံဳ၊ ေျပာင္း ေတြကို ညဖက္ တာ့တာလုပ္ရမယ္...။ သၾကားဓါတ္ေလွ်ာ့စားရမယ္..။ အသီးအရြက္မ်ားမ်ားစားရမယ္...။ အသီးအရြက္ဆိုလို႔ အရြက္အညႊန္႔မ်ိဳးစံုနဲ႔ ေရ႔ႊဖရံုသီး ေဂၚရခါးသီးတို႔နဲ႔ ယာေတာဟင္းေလးခ်က္စား စားျမိန္တယ္ေလ....က်န္းမာေရးနဲ႔လည္း ညီညႊတ္တယ္...။ ေလာေလာဆယ္ အက်င့္ေကာင္းေလးတစ္ခုကို လုပ္ေနမိတာက မနက္ေစာေစာအိပ္ယာထတာနဲ႔ ေရမတ္ခြက္နဲ႔ ႏွစ္ခြက္ေသာက္ခ်ပစ္လိုက္တယ္...။ မနက္စာစားတာနဲ႔ ေရေသာက္တာကို တစ္နာရီ တစ္နာရီခြဲေလာက္ျခားလိုက္တယ္...။ ေန႔လည္စာနဲ႔ ညေနစာမစားခင္ ဆယ္မိနစ္ကို ေရမတ္ခြက္တစ္ခြက္ ရေအာင္ေသာက္ေနတယ္..။ ငယ္တုန္းကေတာ့ ၀ိတ္တက္မွာေၾကာက္ျပီး ေအရိုးပစ္ေလးကစား ယိုဂေလးကစားနဲ႔ ခုေတာ့ အေမာမခံႏိုင္ မာဆယ္အနာမခံႏိုင္ေတာ့လို႔ စိတ္ေလွ်ာ့သြားတာထင္တယ္... မပိန္ရင္ေနပါေစေတာ့ က်န္းမာေရးေကာင္းဖို႔ပဲ ကိုယ္လက္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္မယ္ အဲလိုေလး ကိုယ့္ကိုယ္ကိုေျဖသိမ္႔ေနရျပီ...။



အားကစားလုပ္ေတာ့ ေရဗူးလိုတယ္ေလ... ဒီေရပုလင္းေလးက မေလးက သူငယ္ခ်င္းလက္ေဆာင္ယူလာေပးတာ ကၽြန္မတို႔ အြန္လိုင္းမွာလဲလိုခ်င္ရင္မွာေပးပါတယ္ 
တစ္ခုကို 3500/- ပါရွင့္ (ေၾကာ္ျငာ၀င္ပါရေစ)


လူတစ္ေယာက္ အသက္ရွည္အနာမဲ႔စြာေနထိုင္ဖို႔ဆိုတာ ေနထိုင္မႈနဲ႔ စားေသာက္နည္း စနစ္က်ဖို႔လိုတယ္...။ အသက္မရွည္ရင္လည္းေနပါေစ နာက်င္မႈေ၀ဒနာကိုေတာ့ ဘယ္သူမွမခံခ်င္ၾကဘူးမဟုတ္လား...။ သက္ေတာင့္သက္သာနဲ႔ အသက္ထြက္ႏိုင္ဖို႔ဆိုတာက ကိုယ္ျပဳခဲ႔တဲ႔ကုသိုလ္နဲ႔ လက္ရွိဘ၀မွာျပဳေနတဲ႔ ကုသိုလ္ေပၚမွာပဲ မူတည္တာေလ..။ ေသရမွာက ေသရမွာေသခ်ာေပမယ့္ အသက္ရွင္ေနတုန္းေလးေတာ့ လူတိုင္း က်န္းမာေရးေကာင္းေကာင္းနဲ႔ စိတ္ခ်မ္းသာစြာေနခ်င္ၾကတယ္မဟုတ္လား...။ ေန႔စဥ္ ေရမ်ားမ်ားေသာက္ပါ၊ ေျခလွမ္း ၈၀၀၀ျပည့္ေအာင္ လမ္းေလွ်ာက္ပါ၊ အသီးအရြက္မ်ားမ်ားစားပါ ကိုယ္စားမယ့္ ထမင္းပန္းကန္ထဲမွာ အသီးရြက္တစ္၀က္နဲ႔က်န္တစ္၀က္ကို အသားနဲ႔ထမင္းတစ္စိပ္ဆီ ထည့္စားပါ၊ သၾကားဓါတ္ေလွ်ာ့ပါ၊ 6မိနစ္ကေန 10မိနစ္ေလာက္ရေအာင္ တရားထိုင္ပါ...။


မိုးေငြ႔

2 comments:

စံပယ္ခ်ိဳ said...

အုိမားက၁၀၆ပဲရွိတယ္ နဲနဲတက္ေအာင္လုပ္ေနတာ ခုေတာ႔မလုပ္ရဲျပန္ဘူး ဆီးခ်ဳိျဖစ္လာလုိ႔ သာမီးကလွျပီးသားပါ

ms tint said...

ေက်းဇူးပါ မိုးေငြ႔ေရ။ စကားမစပ္ ဖုန္းဆက္လိုက္မယ္ေနာ္။