မိုးေငြ႔ဆိုတာ...ေကာ္ဖီခါးခါးအၾကိဳက္နဲ႔ ဖက္ရွင္တအားမိုက္သူေပါ့...း)

Wednesday, 1 November 2017

ကၽြန္မရဲ႔ဖက္ရွင္ဒီဇိုင္နာ.....

  


သူဟာ ဖက္ရွင္ဒီဇုိင္နာတစ္ေယာက္မဟုတ္ဘူး ... ျပီးေတာ့ ဖက္ရွင္အေၾကာင္းကို ဂဃနဏသိထားတဲ႔ သူတစ္ေယာက္လည္း မဟုတ္ပါဘူး...။ ဒါေပမယ့္ သူက ကၽြန္မရဲ႔၀တ္စားဆင္ယင္မႈကို ေန႔စဥ္ေနတုိင္း အကဲခတ္ေ၀ဖန္ရင္းနဲ႔ ကၽြန္မရဲ႔ ကိုယ္ပိုင္ဒီဇုိင္နာျဖစ္မွန္းမသိျဖစ္ခဲ႔တယ္...။ ျဖစ္ခဲ႔တယ္ဆိုတာက ကၽြန္မရဲ႔ ကိုယ္ပိုင္ဒီဇိုင္နာလို႔ သူမသိေအာင္ ကၽြန္မဘာသာကၽြန္မ ၾကိတ္ျပီးခန္႔ထားခဲ႔တာပါ...။ ကၽြန္မအလုပ္ျပန္ညေန သူလာၾကိဳရင္ ကၽြန္မရဲ႔ ေန႔စဥ္၀တ္စားမႈဖက္ရွင္ကို သူအျမဲသတိထားျပီး ေျပာတတ္တယ္...။ ဒီေန႔၀တ္တာေလးက မင္းနဲ႔ လွတယ္ မလွဘူး မလိုက္ဘူး လိုက္တယ္ အေရာင္ေလးက ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာ ဒီ၀တ္စံုေလးက မင္းနဲ႔ဆို လူၾကီးအရမ္းဆန္သြားတယ္.. ဒီစကဒ္နဲ႔ကဘာပံုေပါက္ေနမွန္းမသိဘူး ဒီဂါ၀န္ေလးနဲ႔က်ေတာ့ မင္းက ဘာဘီရုပ္ကေလးက်ေနတာပဲ စသျဖင့္ေပါ့...။

ကၽြန္မတို႔ ပထမဆံုးဆံုျဖစ္ၾကေတာ့ ကၽြန္မ၀တ္ဆင္ထားခဲ႔တဲ႔ အသားေပ်ာ့အိအိ ပုလဲရင့္ေရာင္လို႔ သူသတ္မွတ္ဖူးတဲ႔ အညိဳေဖ်ာ့ေပၚမွာ ေငြမွင္ေလးေတြ ဟိုတစ္စဒီတစ္စေရာယွက္ထားတဲ႔ လက္စက ရယ္ဒီမိတ္ ရွပ္ေကာ္လံခါးတိုအက်ီီၤေလးကို သူသတိတရမွတ္ထားေပးခဲ႔ဖူးတယ္..။ ေခါင္းစြပ္ရွပ္ေကာ္လံနဲ႔ အဲဒီအက်ီၤေလးမွာ ၾကယ္သီး ႏွစ္လံုးပါတယ္...။ ၾကယ္သီးႏွစ္လံုးစလံုးမတပ္ဘဲ တစ္လံုးကိုျဖဳတ္ျပီး လည္ပင္းခပ္ဟဟေလးနဲ႔ ကၽြန္မ၀တ္ဆင္ခဲ႔တာဟာ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို (အထူးသျဖင့္ သူ႔ကို) တမင္ဆြဲေဆာင္ဖို႔ မဟုတ္ပါဘူး...။ အဲဒီေန႔က ကၽြန္မက ကၽြန္မရဲ႔ ကိုယ္ပိုင္ဟန္ ကိုယ္ပိုင္ဖက္ရွင္အေနနဲ႔ လြတ္လပ္စြာ ၀တ္ဆင္ခဲ႔ျခင္းပဲျဖစ္တယ္..။ ၾကယ္သီးတစ္လံုးျဖဳတ္ထားခဲ့ေပမယ့္ ရင္ညြန္႔သားေတြေပၚလြင္ခဲ႔တာ မဟုတ္ပါဘူး..။ သူ႔ေရွ႔ွမွာ ကၽြန္မ မလံုမလဲနဲ႔ အက်ီၤလည္ပင္းေလး ပင့္ဆြဲခဲ႔တာကို သူသတိထားခဲ႔ဖူးပါတယ္...။ ဒါ ပထမဦးဆံုး ကၽြန္မရဲ႔ ၀တ္ဆင္မႈအေပၚ သူ႔ရဲ႔ အမွတ္ရမႈ...။

ေနာက္ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ ဘုရားအတူသြားေတာ့ အဲဒီေန႔က ကၽြန္မ မနက္ေရာင္ပိတ္သား ရင္ဖုံးအက်ီၤေလးနဲ႔ ျမန္မာခ်ည္ထည္အနက္ခံမွာအခ်ိတ္လိုင္းေလးေတြေရာင္စံုပါတဲ႔ လံုခ်ည္ေလး၀တ္ခဲ႔တယ္..။ ကၽြန္မ ရင္ဖံုးအက်ီမွာ အနက္ေရာင္ၾကယ္သီးေလးေတြ ေျခာက္လံုးခုႏွစ္လံုးေလာက္ တန္းစီျပီးတပ္ထားတယ္...။ အဲဒီေန႔က ကၽြန္မ၀တ္စံုကိုလည္း သူမွတ္မွတ္ရရရွိေနခဲ႔တယ္...။ ကၽြန္မ၀တ္သမွ်ထဲမွာ ဒီ၀တ္စံုေလးကိုအၾကိဳက္ဆံုးလို႔သူေျပာလို႔ ေနာက္တစ္ၾကိမ္ ကၽြန္မတို႔ ဘုရားအတူတက္ေတာ့ ထပ္၀တ္ျဖစ္ေသးတယ္...။ အဲဒီေန႔ညေနမွာ ကၽြန္မတို႔ စကားမ်ားရန္ျဖစ္ၾကရင္း ရုန္းရင္းဆန္ခတ္နဲ႔ ကၽြန္မအက်ီၤၤၾကယ္သီးေလးတစ္လံုး ျပဳတ္သြားခဲ႔ရတယ္..။ ၾကယ္သီးေလးဟာ ကၽြန္မပိုက္ဆံအိတ္ေလးထဲရွိေနတုန္း ၾကယ္သီးတစ္လံုးဟာေနတဲ႔ ရင္ဖုံုးအက်ီၤေလးကလည္း ခုထိထပ္မ၀တ္ေတာ့ဘဲ ေခါက္သိမ္းထားတုန္း...။

ကၽြန္မတို႔ တစ္ညေန ဒိတ္လုပ္ၾကတုန္းက ကၽြန္မ၀တ္တဲ႔ အနက္ေရာင္ပိုးေပ်ာ့ေလးေပၚမွာ အနက္ခံအညိဳလံုးေလးေတြပါတဲ႔ ရွီဖြန္အသားေပ်ာ့ေလးနဲ႔ ထပ္ခ်ဳပ္ထားတဲ႔ ဂါ၀န္ကားကားေလးနဲ႔ ဖဲပြင့္ပါတဲ႔ ေလဒီရွဴးအနက္ေလး၀တ္ခဲ႔ေတာ့... ကၽြန္မကိုလာအၾကိဳမွာ “ကေလး ဒီညသိပ္လွတာပဲ ကိုယ္ေတာင္ လူမွားတယ္” တဲ႔...။ သူနဲ႔လူခ်င္းဆံုခဲ႔သမွ်ခ်ိန္ေတြမွာ ဒီတစ္ခါေလးပဲ ဂါ၀န္၀တ္ဖူးတာမို႔ သူ႔အတြက္ အျမင္ဆန္းသြားတာလည္းျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္...။ ကၽြန္မတို႔ အေမရိကန္ ဖန္စီဇာတ္ကားေတြ ထဲကလို ဒိတ္လုပ္ၾကတာမိ်ဳးနဲ႔ သြားဆင္တူေနမွာပါ့...။ ေကာင္ေလးက ေကာင္မေလးအိမ္ေရွ႔တံခါး ဘဲလ္လာတီး ေကာင္မေလးထြက္ေလာေတာ့ လွတပတဂါ၀န္ေလးနဲ႔ ေကာင္ေလးက ေကာင္မေလးကို Surprise ျဖစ္ေအာင္ အေနာက္မွာ၀ွက္ယူလာခဲ႔တဲ႔ ပန္းစည္းေလးေပး...။ နည္းနည္းကြာသြားတာကေတာ့ သူက ေဟာလိ၀ုဒ္ဇာတ္ကားေတြထဲကလို လည္တိုင္မွာဖဲပြင့္ေလးပါတဲ႔ Suit ေလး၀တ္မထားတာေလးပါပဲ..။ သူက ခႏၶာကိုယ္သိပ္မေတာင့္တင္းေပမယ့္ က်စ္လစ္ျပီး လြတ္လပ္ေပါ့ပါးတဲ႔  အနက္ေရာင္ body fit အက်ီၤနဲ႔ ခပ္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ ရိုက္ဒါဂ်င္းပင္ေတြကိုသာ၀တ္ဆင္ေလ့ရွိတယ္...။ သူ႔ဆံပင္ပံုက ဂိ်ဳးနက္ဘရာသားအဖြဲ႔ထဲက ေကာင္ေလးေတြလို ခပ္ဖြဖြအုပ္အုပ္...။  ကၽြန္မက သူနဲ႔ေတြ႔တုိင္း သူ႔လည္တိုင္ကို ဆြဲယူျပီး သူ႔ဆံပင္ေတြကို နမ္းေလ့ရွိေတာ့  ေခါင္းမေလွ်ာ္လာတဲ႔ေန႔ဆို ကၽြန္မကို အားနာျပီး သူက တြန္းထုတ္ေလ့ရွိတယ္...။ အဲဒါေၾကာင့္မို႔ထင္တယ္ ေနာက္ပိုင္း သူကၽြန္မနဲ႔ ဒိတ္လုပ္တုိင္း အျမဲတမ္းေခါင္းေလွ်ာ္လာတတ္လို႔ သူ႔ဆံပင္ေတြက Shampoo နံ႔ေတြ အျမဲသင္းပ်ံ႔ေနတတ္တယ္...။




ကၽြန္မအလုပ္အျပန္သူလာၾကိဳတဲ႔ ညေနတုန္းက ကၽြန္မတို႔ ဆိုင္တစ္ဆိုင္မွာ အတူတူေခါက္ဆြဲ၀င္စားၾကတယ္..။ အဲေန႔ကၽြန္မ  ေဘာ္ဂ်ယ္ေလးေတြအနားသတ္ထိုးထားတဲ႔ သခြားေရာင္ ရွီဖြန္ရင္ဖံုးေလးနဲ႔ အနက္ခံမွာ သခြားေရာင္အခ်ိတ္လိုင္းေလးေတြပါတဲ႔ ခ်ည္လံုခ်ည္၀တ္ထားေတာ့ ကၽြန္မကို လူၾကီးဆန္လြန္းအားၾကီးတယ္တဲ႔ သူကေ၀ဖန္တယ္...။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မကသာ သူ႔ကို ကိုယ္ပိုင္ဒီဇုိင္နာလို႔ ၾကိတ္ျပီးခန္႔ထားခဲ႔ေပမယ့္လည္း သူနဲ႔ေတြ႔တိုင္း ကၽြန္မဘာသာကၽြန္မႏွစ္သက္ရာ ၀တ္စံုေတြကို ၀တ္ဆင္ခဲ႔ျမဲပါပဲ...။ ဒီ၀တ္စံုေလးကိုေတာ့ သူၾကိဳက္တန္ေကာင္းရဲ႔လို႔ စဥ္းစားေရြးခ်ယ္ခဲ႔တာမ်ိဳးလည္းမရွိခဲ႔ပါဘူး...။ ဒါေပမယ့္လည္းသူကေတာ့ ကၽြန္မနဲ႔ေတြ႔တိုင္း ကၽြန္မကိုေျခဆံုးေခါင္းဆံုးၾကည့္ျပီး ဘယ္လိုဘယ္၀ွာဆိုျပီး ေျပာတတ္ျမဲ...။ ကၽြန္မကေတာ့ သူ႔ရဲ႔ဖက္ရွင္ေတြထဲမွာ သူ႔ရဲ႔ စိတ္ေနသေဘာထား လြတ္လပ္မႈကိုၾကိဳက္တယ္... ကၽြန္မထက္ အရပ္ပိုရွည္တာကိုၾကိဳက္တယ္ ဘယ္သူ႔ကိုမွဂရုမစိုက္ဘဲ စကားကို ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာတတ္တာကို ၾကိဳက္တယ္... ကၽြန္မကို အျမဲဂရုစိုက္တတ္တာကိုၾကိဳက္တယ္ ကၽြန္မနဲ႔အတူ တြဲေလွ်ာက္တိုင္း ကၽြန္မလက္ကို တယုတယဆုတ္ကိုင္ထားတာကိုၾကိဳက္တယ္...။ ကၽြန္္မက ေယာက်ား္ေလးဆို လိမၼာေအးေဆး တည္ျငိမ္တာထက္ ေသြးဆူျပီး ၀ုန္းဒိုင္းက်ဲတတ္တဲ႔သူကို ပိုၾကိဳက္တယ္....။

ကၽြန္မနဲ႔လိုက္ဖက္တဲ႔ ၀တ္စံုလို႔သူေျပာခဲ႔ဖူးတာ တစ္စံုရွိေသးတယ္...။ လက္ျပတ္ခဲရင့္ေရာင္ ရယ္ဒီမိတ္ဂါ၀န္ေလး...။ ဆြဲသားျဖစ္ျပီး ခါးမွာ သေရရႈံ႔ၾကိဳးပါတယ္... ဒူးနားေလာက္ထိ အရွည္ရွိျပီး ၀တ္လုိက္ရင္ ကိုယ့္ခႏၶာကိုယ္အခ်ိဳးအစားအတိုင္းေပၚလြင္ေစတယ္...။ “ဒီ၀တ္စံုေလးက မင္းနဲ႔သိပ္လိုက္ဖက္တာပဲ  ဒီလိုက်ေတာ့ မင္းကိုယ္လံုးအခ်ိဳးစားက ၾကည့္ေကာင္းသားပဲ” တဲ႔...။ ကၽြန္မက အားကစားသမားမို႔လို႔ ေဘာ္ဒီက သိပ္ျပီး မိန္းမဆန္တဲ႔အထဲမပါဘူး..။ ျမန္မာ၀တ္စံုေတြကိုႏွစ္သက္ေပမယ့္ ႏြဲ႔ေႏွာင္းသြဲ႔ေျပာင္းမႈသိပ္မရွိလွဘူး...။ ဒါေၾကာင့္ အဲဒီေန႔က ကၽြန္မ ခႏၶာအခ်ိဳးအစားေပၚလြင္တဲ႔ အဲဒီခဲရင့္ေရာင္၀တ္စံု၀တ္ခဲ႔ေတာ့ သူက ကၽြန္မအခ်ိဳးအစားကို အေနာက္တိုင္းဆန္လို႔ သေဘာက်တယ္လို႔ ဖြင့္ေျပာဖူးတယ္...။ မ်ားေသားအားျဖင့္ ေယာက္်ားေတြက မိန္းမဆို ခါးေသးရင္ခ်ီ booty ကိုယ္လံုးေတြကိုပဲ ဆြဲမက္ၾကတာမဟုတ္လား...။ ကၽြန္မက အရပ္ရွည္ျပီးသားမို႔ ဖိနပ္ကိုၾကိဳးသိုင္း အပါးေလးေတြပဲ စီးေလ့ရွိတယ္...။ တစ္ခါက ကၽြန္မ သံုးလက္ခြဲခံုထူဖိနပ္စီးျပီး သူနဲ႔တြဲေလွ်ာက္ေတာ့ ကၽြန္မဦးေခါင္းက သူ႔နားရြက္ေအာက္မွာပဲရွိေနေသးတယ္...။ ကၽြန္မ မခံခ်င္စိတ္နဲ႔ ေျခဖ်ားေထာက္ျပီး လမ္းေလွ်ာက္ရင္း ေဘးနားကေန သူနဲ႔အတင္းအရပ္လိုက္တိုင္းတဲ႔ ကၽြန္မပံုစံကို သေဘာက်စြာ ရယ္ေမာခဲ႔ဖူးတယ္...။

တစ္ညေန သူ႔အတြက္ ကၽြန္မတို႔နားက စတိုးဆိုင္ေလးမွာ အသံုးအေဆာင္ပစၥည္းေလးေတြသြား၀ယ္ဖို႔ သူနဲ႔ခ်ိန္းထားေတာ့ ကၽြန္မ ခပ္ကားကား အသားေပ်ာ့ေပ်ာ့ အပြင့္ေရာင္စံုပါတဲ႔ ထီးစကဒ္ေလး၀တ္လာေတာ့ သူက ကၽြန္မကို နားေခါင္းရႈံ့ျပီး “ဟြန္း... ဘာၾကီးေတြ၀တ္လာမွန္းမသိဘူး”တဲ႔...။ ဒါဆို သူက ကၽြန္မကိုဒီစကဒ္နဲ႔မလိုက္ဖက္ဘူး သူမၾကိဳက္ဘူးလို႔ဆိုလိုခ်င္တာေပါ့..။ ဒီေန႔ကၽြန္မဖက္ရွင္ မမိုက္ဘူးေပါ့..။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မေနာက္တစ္ခါ အနက္ေရာင္ဖဲသားေပၚမွာ ႏွင္းဆီပြင့္နီနီၾကီးေတြပါတဲ႔ စကဒ္အကားေလး ထပ္၀တ္ျဖစ္ေတာ့ သူကၾကိဳက္လို႔ထင္ပါရဲ႔ အဲဒီေန႔ကေတာ့ “ခ်ာတိတ္က ဒီေန႔ ကေလးေလးနဲ႔ပိုတူ”တယ္တဲ႔...။ အဲဒီေန႔က ပိတ္ရက္မို႔လို႔ သူ႔အတြက္ ကၽြန္မက သူၾကိဳက္တတ္တဲ႔ ငါးျမင္းဆီျပန္ဟင္းခ်က္ျပီး Picnic Basketနဲ႔ ကန္ေတာ္ၾကီးကန္စပ္မွာ အတူေန႔လည္စာစားၾကတယ္..... ေကာ္ဖီဆိုင္ေတြေလွ်ာက္ထိုင္ၾကတယ္...။ ကစားကြင္းထဲ ကေလးေတြ ကစားတာကို ေလွ်ာက္ၾကည့္ၾကတယ္.....။ 

တခါက ညဖက္ၾကီး  လက္ဖက္ရည္အတူေသာက္ဖို႔ သူဖုန္းလွမ္းဆက္ေတာ့ ကၽြန္မက အိမ္ေနရင္းေဘာင္းဘီတိုေလးနဲ႔ တီရွပ္နဲ႔ သူက တီရွပ္နဲ႔ဂ်င္းဂ်က္ကက္အပါးေလးနဲ႔ ပုဆိုးခပ္တိုတို၀တ္လာေတာ့ ကၽြန္မသူ႔ကိုမျမင္ဘဲ သူ႔ကိုေက်ာ္သြားလိုက္မိတယ္....။ သူ ကၽြန္မကိုလာပုတ္ေတာ့မွ သိလိုက္တယ္ ...။ ကၽြန္မတို႔လက္ဖက္ရည္ေသာက္ျပီး ရုပ္ရွင္သြားၾကည့္ရေအာင္ ဆိုျပီး အဲဒီအတိုင္း ရုပ္ရွင္ရံုေရာက္သြားၾကတယ္...။ မင္းသားရွာရြတ္ခန္ရဲ႔ Happy New Year ဆိုတဲ႔ အိႏၵိယဇာတ္ကား..။  ေရွာ့ပင္နဲ႔ဆိုေတာ့ ရံုထဲမွာခုိက္ခိုက္တုန္ေအာင္ ေအးေရာ...။ တျခားစံုတြဲေတြလို ကိုကိုက ကၽြန္မေႏြးေအာင္လို႔ဆိုျပီး အခြင့္အေရးယူျပီးလည္း ဖက္မထားခဲ႔ပါဘူး...သူ၀တ္ထားတဲ႔ ဂ်င္းဂ်က္ကက္ကိုပဲ ကၽြန္မေျခေထာက္ေတြမေအးေအာင္ ျခံဳေပးထားခဲ႔တာပါ...။ အျပန္ ညဥ့္လည္စာေရာင္းတဲ႔ ဆိုင္မွာ ထမင္းေၾကာ္အတူ၀င္စားေတာ့ သူက ၀က္သားမစားလို႔  ၾကက္ေၾကာ္နဲ႔ ကၽြန္မက ၀က္ေၾကာ္နဲ႔...။

ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႔ ေနာက္ဆံုးဆံုေတြ႔ျခင္းမွာ ကၽြန္မက ပန္းဆီေရာင္ႏွင္းဆီပြင့္ေတြပါတဲ႔ ရင္ဖံုးအက်ီီေလးနဲ႔ ကခ်င္ခ်ည္လံုခ်ည္ေလး၀တ္ထားခဲ႔တယ္....။ အဲဒီေန႔ဟာ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႔ ေနာက္ဆံုးေန႔ပဲ...။ အဲဒီေနာက္ပိုင္း ကၽြန္မတို႔ဟာ တစ္သက္တာေ၀းကြာသြားခဲ႔ၾကေတာ့တယ္...။ သူန႔ဲေနာက္ဆံုးဆံုေတြ႔တဲ႔ ကၽြန္မ၀တ္စံုထဲမွာ နာက်င္မႈေတြတခ်ိဳ႔ပါ၀င္ေနခဲ႔လိမ္႔မယ္...။ အဲဒီ၀တ္စံုေလးကို ကၽြန္မေနာက္ထပ္တစ္ခါမွျပန္မ၀တ္ေတာ့ဘဲ ထာ၀ရသိမ္းဆည္းထားဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္...။ ကိုကို႔ကို ကၽြန္မ တခါမွခ်စ္တယ္လို႔မေျပာဖူးခဲ႔ဘူး...။ ကၽြန္မ သူ႔ကို ဘာလို႔ “ကိုကို႔ကို ကၽြန္မသိပ္ခ်စ္တာပဲလို႔” မေျပာႏိုင္ခဲ႔သလဲဆိုတာ သူေကာင္းေကာင္းသိေနခဲ႔တယ္…။ ဒါေၾကာင့္ ကိုကို့ကို ကၽြန္မ ခါးသီးတဲ႔ အမုန္းေတြနဲ႔ မခြဲခြာခ်င္ဘူး...။ ကၽြန္မတို႔ၾကားမွာ ဘာရန္ျငိဳးရန္ဖြဲ႔မွမရိွ ဘာအမုန္းတရားမွမရွိဘဲ လမ္းခြဲခဲ႔ရတာ အေကာင္းဆံုးလို႔ ကၽြန္မမွတ္ယူတယ္...။ ကိုကိုေရာ ကၽြန္မနဲ႔ တြဲခဲ႔ဖူးတဲ႔ တေလွ်ာက္လံုးမွာ ကၽြန္မကို ႏွစ္ႏွစ္ကာကာခ်စ္ခဲ႔ဖူးသလား ကၽြန္မအားနာစြာ တစ္ဖက္သတ္ဆန္စြာနဲ႔ တစ္ခါမွမေမးခဲ႔မိဘူး...။  ျပီးေတာ့...ကၽြန္မကိုယ္တိုင္က အခ်စ္ေတြမေပးႏိုင္ဘဲ သူ႔ဆီက အခ်စ္ကိုလိုလိုလားလား မေတာင္းခံခ်င္ပါဘူး..။ သူကေတာ့ ကၽြန္မကို သူထားဖူးသမွ် ရည္းစားေတြထဲမွာ အခ်စ္ဆံုးလို႔ တခါေျပာဖူးခဲ႔တယ္...။


ႏွစ္အေတာ္ၾကာေတာ့မွ သူကၽြန္မဆီ စာတစ္ေစာင္ေရးခဲ႔တယ္...။ ကၽြန္မအေပၚ သူ႔အျပဳအမူေတြ လုပ္ရပ္ေတြဟာ အမ်ားၾကီးမွားခဲ႔ေပမယ့္ သူအာမခံႏိုင္တာတစ္ခုက အဲဒီအားလံုးေတြထဲမွာ ကၽြန္မကုိ ခ်စ္တဲ႔ စိတ္ေတြပါေနလို႔လို႔ေျပာပါတယ္...။ အဲဒီစာတစ္ေစာင္ဟာလည္း ကၽြန္မအတြက္ သူေနာက္ဆံုးေရးပို႔ခဲ႔တဲ႔စာပါပဲ...။


မိုးေငြ႔

1 comment:

Iora said...

ဒိထက္ပိုသိခ်င္မိ
ဘာေၾကာင့္လမ္းခဲြဖို႔ ဆံုးျဖတ္ခဲ့တယ္ဆိုတာေလးပါရင္
ပိုေက်နပ္မိမယ္ထင္
အိုင္အိုရာ