မိုးေငြ႔ဆိုတာ...ေကာ္ဖီခါးခါးအၾကိဳက္နဲ႔ ဖက္ရွင္တအားမိုက္သူေပါ့...း)

Monday, 31 July 2017

Sense.....





ဒီေန႔ ကၽြန္မအၾကိဳက္ဆံုးေရေမႊးကို ဆြတ္ခဲ႔တယ္....။ ထံုအီသင္းပ်ံ႔လွတဲ႔ ရနံ႔ေလးက သိပ္ဆြဲေဆာင္မႈရွိတာပဲ..။ ကၽြန္မ ဒီေရေမႊးရန႔ံေလးကို မသံုးျဖစ္တာ ဘယ္ေလာက္ၾကာခဲ႔သလဲဆို......သူနဲ႔ ေ၀းသြားျပီးကတည္းက ဆိုပါေတာ့...။ ရနံ႔တစ္ခုဟာ လူတစ္ေယာက္ရဲ႔ စိတ္အာရံုကို သိမ္းသြင္းႏိုင္တယ္... အတိုင္းမသိတဲ႔ မိုင္ေပါင္းမ်ားစြာ ရွည္လ်ားေ၀းလံတဲ႔ ခရီးတစ္ခုထိကိုေခၚေဆာင္သြားႏိုင္တယ္လို႔ ကၽြန္မကေတာ့ ယံုၾကည္ခံစားမိတယ္..။ ေမႊးရနံ႔ေတြရဲ႔ ေခၚေဆာင္ရာကို ကၽြန္မ မၾကာခဏလိုက္သြားခဲ႔ဖူးတယ္....။ အထူးသျဖင့္ သူ႔ဆီကရခဲ႔ဖူးတဲ႔ ပရုတ္နံ႔သင္းတဲ႔ ရနံ႔တစ္ခုကို ကၽြန္မ အခ်ိန္မ်ားစြာတစ္ခုအထိ ဆြဲမက္တြဲဖက္ခဲ႔ရဖူးတယ္...။ တခါတခါ အဲရနံ႔ေတြက ေန႔အိပ္မက္တစ္ခုလို ေျခာက္ျခားတတ္ေသးတယ္....။ 

“ဒီေန႔ ဘာလို႔ ခါတိုင္းဆြတ္ေနက်ေရေမႊးကို မဆြတ္ခဲ႔တာလဲ ကၽြန္ေတာ္က ခင္ဗ်ားကို အဲဒီရနံ႔ေလးနဲ႔မွတ္မိေနတာ...စြဲလန္းေနတာ... မေတာ္တဆ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေ၀းသြားၾကရင္ေတာင္ ဒီေရေမႊးရနံ႔ေလးရတိုင္း ခင္ဗ်ားပံုရိပ္ေတြ မ်က္၀ါးထင္ထင္ေပၚလာမွာ ေသခ်ာတယ္..” လို႔ လမ္းေလွ်ာက္ရင္း ကၽြန္မပုခံုးသားကို သိုင္းဖက္ထားတဲ႔လက္တစ္ဖက္နဲ႔ဖ်စ္ရင္း သူေျပာခဲ႔ဖူးတဲ႔ အမွတ္တရေတြ....။ ခုေရာ ကၽြန္မဆြတ္ေနက်ေရေမႊးနံ႔ေလးကို သူဘယ္မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ဆီမွာ ထပ္ျပီး ရခဲ႔ဖူးေသးလဲ..။ 

မိန္းကေလးတစ္ေယာက္မွာရွိသင့္တဲ႔ အရပ္ထက္ရွည္တဲ႔ ကၽြန္မက ခံုထူဖိနပ္စီးထားရင္းနဲ႔ သူနဲ႔လမ္းယွဥ္တြဲေလွ်ာက္တဲ႔အခါ ကၽြန္မထက္ေခါင္းတစ္လံုး ပိုျမင့္ေနေသးတဲ႔ သူ႔ကို ေျခဖ်ားေထာက္ေထာက္ျပီး သူ႔ပခံုးတိုက္ဖူးခဲ႔တာေလးကိုျပန္အမွတ္ရသြားမိတယ္.....။  အဲဒီေန႔ညေနက ေရခ်ိဳးျပီးခါစ သူ႔ကိုယ္သင္းရန႔ံကို ကၽြန္မအခ်ိန္အၾကာၾကီးစြဲလန္းခဲ႔ရဖူးတယ္..။ ၾကည့္ပါဦး ေျပာရင္းဆိုရင္းနဲ႔ ရနံ႔တစ္ခုဟာ ကၽြန္မကို ဟိုး အတိတ္ေတြဆီ တစတစနဲ႔ ဆြဲေခၚသြားလိုက္တာ...။ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ျဖစ္ျပီး ခံတြင္းနံ႔ကင္းတဲ႔ သြားတန္းေလးေတြ အျမဲတမ္း ေဖြးသန္႔ၾကည္လက္ေနတဲ႔ သူ႔ကို ကၽြန္မသိပ္သေဘာက်ခဲ႔ဖူးတယ္..။ စီးကရက္မၾကိဳက္ေပမယ့္ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းက မႈတ္ထုတ္လိုက္တဲ႔ စီးကရက္ေင႔ြေတြ... သူ႔အမူအရာေတြကို ကၽြန္မစြဲမက္ခဲ႔ဖူးတယ္..။

အာရံုငါးပါးထဲမွာ ကၽြန္မအကၽြမ္းက်င္ဆံုး ကၽြန္မကို အေခၚေဆာင္ႏိုင္ဆံုးက အနံ႔အာရံုပါပဲ...။ သူနဲ႔တြဲဖက္လိုက္လာခဲ႔တာက အေတြ႔...။ အေတြ႔တစ္ခုမွာ ရူးသြပ္ေစဖို႔ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႔ စြမ္းေဆာင္ႏိုင္မႈ အရည္အခ်င္းသိပ္မကြာလွဘူးလို႔ထင္ပါတယ္..။ France Kiss လို႔ေခၚတဲ႔ wet kiss တစ္ခုကို ျပဳလုပ္ေနခ်ိန္မွာ လူတစ္ေယာက္ဟာ အာရံုတစ္ခုထဲမွာပဲ စုစည္းေနရမွာပဲ...။ စိတ္အာရံုမွာ အနမ္းတစ္ခုကလြဲလို႔ ရိႈက္ဖိုလိွဳက္ေမာရံုမွအပ ဘာဆိုဘာမွမရွိ ။  ေနာက္ဆက္တြဲမွသာ စိတ္ေတြဟာ တိမ္တိုက္လိုပဲ လြင့္ေမ်ာေနလိမ့္မယ္...။ ၾကယ္ေတြစံုညီတဲ႔ အာကာျပင္တစ္ခုဆီကို ေရာက္သြားလိမ့္မယ္...။ တခါတခါ မိုးၾကိဳးလွ်ပ္ႏြယ္ေတြနဲ႔ သည္းသည္းထန္ထန္ရြာသြန္းေနတဲ႔ မိုးထဲ...၊ ေလတဟူးဟူးတိုက္ခတ္မႈေၾကာင့္ ယိုင္းယိမ္လႈပ္ရွားေနတဲ႔ ျမက္ပင္ရွည္ၾကားထဲ....၊ အရွိန္ျပင္းျပငး္နဲ႔ တ၀ုန္း၀ုန္းက်ဆင္းေနတဲ႔ ေရတံခြန္ထဲ စီးေမ်ာေနရတတ္တယ္..။ ဒါဟာ အေတြ႔အာရံုရဲ႔ ေက်နပ္မႈတစ္ခုပဲ...။






မိုးေငြ႔

No comments: