မိုးေငြ႔ဆိုတာ...ေကာ္ဖီခါးခါးအၾကိဳက္နဲ႔ ဖက္ရွင္တအားမိုက္သူေပါ့...း)

Sunday, 16 July 2017

Black Sky.....




“ေကာ္ဖီ ခါးခါး တခြက္ကို မိန္းမခါးခါး တေယာက္ေရွ႕မွာ မေသာက္ရတာ ၾကာၿပီ .........
Black Sky ေရွ႕ကိုျဖတ္တိုင္း ပံုရိပ္တခ်ိဳ႕က မ်က္ဝါးထင္ထင္..”... လို႔ သူကၽြန္မဆီကို မက္ေဆ့ခ်္ပို႔လာေတာ့ “Black Sky" ဆိုတဲ႔ “အနက္ေရာင္မိုးေကာင္းကင္”  ကို ကၽြန္မေတာ္ေတာ္စဥ္းစားခဲ႔ရတယ္..။ ဘာနာမည္ပါလိမ္႔ ။ ဘယ္ေနရာပါလိမ္႔...။ Memory recall ေတာ္ေတာ္ျပန္ေခၚယူရတယ္...။ အတိတ္ေမ့ေရႊေပ်ာက္ေနျပီလားလို႔ သူကၽြန္မကို အျပစ္တင္ေနမွာ ေသခ်ာတယ္..။

ေကာ္ဖီခါးခါးဆိုတာ ကၽြန္မသံုးေနက်စကားလံုးေပမယ့္ “မိန္းမခါးခါး”ဆိုတာကေတာ့ ဒီေန႔ ကၽြန္မရလိုက္တဲ႔ သူ႔ဆီက စကားလံုးအသစ္ပဲ..။ ေၾသာ္... ကၽြန္မဟာ သူ႔အတြက္ မိန္းမခါးခါး တစ္ေယာက္တဲ႔လား....ဟဟ.. သူကေတာ့ ကၽြန္မအတြက္ ဘယ္ခ်ိန္မဆို မေျပာင္းလဲတဲ႔ ေကာ္ဖီခါးခါးတစ္ခြက္....။




“Black Sky” ဆိုတဲ႔ အနက္ေရာင္မိုးေကာင္းကင္ ေကာ္ဖီဆိုင္ေလးဟာ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ပထမဆံုး ဆံုေတြ႔ၾကတဲ႔ ေနရာေလးတစ္ခုေပါ့....။ လမ္းမက်ယ္ၾကီးေပၚမွာရွိတယ္..။ ေအးေအးေဆးေဆးေနရာတစ္ခုလို႔ မဆိုႏိုင္ဘူး သာမန္ကာလွ်ံကာ ေကာ္ဖီဆိုင္ေလးတစ္ဆိုင္ပါပဲ..။ အခင္းအက်င္းဆြဲေဆာင္မႈမရွိ ေကာ္ဖီအရသာ ခပ္ညံ့ညံ့ထဲမွာပါတဲ႔ ဆိုင္ေလးတစ္ခုပါ...။ ဆိုင္နာမည္ေလးတစ္ခုသာ ဆန္းဆန္းျပားျပားေလးျဖစ္ေနတာ..။ ဒီလိုနာမည္ဆန္းဆိုင္ေလးကိုမွ ကၽြန္မကေမ့ေနခဲ႔ရတယ္လို႔...ျပီးေတာ့ ကၽြန္မတို႔ရဲ႔ ပထမဦးဆံုး လူခ်င္းဆံုျဖစ္ခဲ႔တဲ႔ ေနရာေလး...။ အဲဒီေန႔က မ်က္ဆံနက္နက္ မ်က္ေတာင္ရွည္ရွည္ေတြ၀န္းရံထားတဲ႔ ဗာဒံေစ့ပံုမ်က္အိမ္ေလးေတြ ေမွးစင္းသြားေလာက္ေအာင္ ေဖြးျဖဴေနတဲ႔သြားတန္းေလးေတြနဲ႔ ျပံဳးေနခဲ႔တဲ႔ သူ႔မ်က္ႏွာကိုေတာ့ မွတ္မိေနတယ္..။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္မအသက္ကိုမယံုလို႔ ပိုက္ဆံအိတ္ထဲက မ်က္ၾကည္လႊာလွဴခဲ႔ဖူးတဲ႔ ကဒ္ျပားေလးမွာပါတဲ႔ ေမြးသကၠရာဇ္ ထုတ္ျပခဲ႔တာကို အမွတ္ရေနေသးတယ္..။

ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႔ ဆံုေတြ႔မႈဟာ အနက္ေရာင္မိုးေကာင္းကင္ကေနစခဲ႔တယ္....ျပီးေတာ့ အညိဳေရာင္မိုးေကာင္းကင္နဲ႔ အဆံုးသတ္ခဲ႔ရတယ္...။ ၾကားထဲမွာ ကၽြန္မတို႔အတြက္ အျပာေရာင္မိုးေကာင္းကင္ေတြ ေပၚထြန္းခဲ႔ဖူးသလား.... လိေမၼာ္ေရာင္တိမ္ေတြ ေတာက္ခဲ႔ဖူးသလား...ဆိုတာ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္မ ေကာင္းကင္ကို တစ္ခါမွ ေမာ့မၾကည့္ခဲ႔ဖူးဘူး...။ ေသခ်ာတာကေတာ့ ကၽြန္မတို႔ရဲ႔ျဖတ္သန္းမႈေတြကို မီးခိုးေရာင္တိမ္တိုက္ေန႔ရက္ေတြနဲ႔ အံု႔ဆိုင္းခံ ခဲ႔ရတယ္...။ 


 


ညေနတိုင္း အိမ္အျပန္လမ္းမွာ တစ္ေယာက္လက္တစ္ေယာက္ ျမဲျမဲဆုတ္ကိုင္ျပီး   ကၽြန္မတို႔ ေကာ္ဖီဆိုင္တစ္ခုခု မဟုတ္ရင္ ေခါက္ဆြဲဆိုင္တစ္ခုခုမွာ ထိုင္ျဖစ္ခဲ႔ၾကတယ္..။ ေကာ္ဖီမၾကိဳက္တဲ႕သူက ကၽြန္မနဲ႔အတူ ေကာ္ဖီထုိင္ေသာက္တယ္...။ ကၽြန္မေခါက္ဆြဲစားေနရင္ သူက ကၽြန္မကိုစြဲမက္ညိဳွ႔ငင္ေစတဲ႔ အမူအရာနဲ႔ စီးကရက္တစ္လိတ္ကို ဇိမ္ေျပနေျပဖြာျပီး ထိုင္ၾကည့္ေနတတ္တယ္..။ ကၽြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္အတြက္ မရိုးအီႏိုင္တဲ႔ ဆံုေတြ႔မႈေတြ...။ ဒါေပမယ့္ ေပ်ာက္ပ်က္လြင့္ျပယ္လြယ္တဲ႔ ကၽြန္မအခ်စ္ကို မယံုၾကည္လို႔ ကၽြန္မ သူနဲ႔ လမ္းခြဲလိုက္တယ္...။ 

ကၽြန္မတို႔ အနက္ေရာင္မိုးေကာင္းကင္မွာ စတင္ဆံုေတြ႔ခဲ႔ၾကတယ္...။ ေကာ္ဖီခါးခါးဆိုတာလည္း အနက္ေရာင္ပဲ.....။ ဒါဆို မိန္းမခါးခါး လို႔သူတင္စားေျပာခဲ႔တဲ႔ ကၽြန္မလည္း အနက္ေရာင္ပဲ....။

အစ = အနက္ေရာင္မိုးေကာင္းကင္ေကာ္ဖီဆိုင္
အလယ္ = ေကာ္ဖီခါးခါး
အဆံုး = မိန္းမခါးခါး


မိုးေငြ႔

No comments: