မိုးေငြ႔ဆိုတာ...ေကာ္ဖီခါးခါးအၾကိဳက္နဲ႔ ဖက္ရွင္တအားမိုက္သူေပါ့...း)

Tuesday, 30 May 2017

မိုးရာသီတစ္ခုစာအလြမ္းမ်ား(၂)


ပူျပင္းစူးရွလွတဲ႔ ေႏြေန႔ခင္း မြန္းတည့္ခ်ိန္မွာ  အမွတ္မထင္ ကၽြန္မ အဲဒီဖိနပ္ဆိုင္ေရွ႔ကို ေရာက္လာခဲ႔တယ္..။ 

တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မက ဖိနပ္ဆိုင္ကိုလာတာမဟုတ္ပါဘူး....။ 

ျပီးေတာ့ ဒီလမ္းထဲကိုမေရာက္ျဖစ္တာ ႏွစ္ေပါင္း ဘယ္ေလာက္ၾကာခဲ႔ျပီလဲ...။ ကၽြန္မက ဖိနပ္ဆိုင္မေရာက္ခင္ ဆိုင္တစ္ခုကိုလာခဲ႔တာပါ ..။ ပစၥည္း၀ယ္ျပီးလို႔ လမ္းဆက္ေလွ်ာက္ရင္း  ဖိနပ္ဆိုင္ေရွ႔ကိုေရာက္ေတာ့ ကၽြန္မ အၾကည့္ေတြ သံဇကာကြက္ေလးမွာ ခ်ိပ္ဆြဲထားတဲ႔ က်စ္ဆံျမီးၾကိဳး သေရေျခညွပ္ဖိနပ္ေလးဆီကို ေရာက္သြားခဲ႔တယ္..။ ညီမေလးက ကၽြန္မၾကည့္တဲ႔ဖက္ကိုလိုက္ၾကည့္ျပီး “မမ စီးေနက်ဖိနပ္ေလးေတြ ခုထိေရာင္းတုန္းပဲ”လို႔.. ကၽြန္မကို သတိတရလက္တို႔ျပီးေျပာတယ္..။ အညိဳရင့္ေရာင္သေရသားေပၚမွာ ဆင္စြယ္ေရာင္ က်စ္ဆံျမီးၾကိဳးသည္းၾကိဳးေလးနဲ႔ ဖိနပ္္ေအာက္ခံသားပတ္ပတ္လည္က ခ်ဳပ္သားခ်ည္လံုးေတြက ထင္းခနဲ......။ သူ႔ကို ကၽြန္မ ဖ်တ္ခနဲသတိရလိုက္သလိုပဲ တျပိဳင္နက္ထဲ ရင္ထဲ စူးနစ္နာက်င္သြားခဲ႔တဲ႔ ခံစားမႈေလးျဖစ္ေပၚသြားခဲ႔တယ္..။ အဲဒီေနာက္ ကၽြန္မ ဖိနပ္ကေလးဆီက အၾကည့္ရုပ္သိမ္းျပီး လမ္းဆက္ေလွ်ာက္လာခဲ႔ေတာ့တယ္...။ အပူရွိန္ေတြတရိပ္ရိပ္ၾကားထဲက အေတြးေတြက ဟိုး လြန္ေလျပီးေသာ မိုးရာသီတစ္ခုဆီသို႔.....။

ငါေစာင့္........မယ္....


က်စ္ဆံျမီးၾကိဳးဖိနပ္ကေလး....(ၾသဂုတ္လ ၂၀၁၄)

“ငါ ေစာင့္......မယ္..” ဆိုတာ ကၽြန္မ တစ္ေနရာရာမွာ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ႏွစ္ႏွစ္နာရီေလာက္ ေစာင့္လိုက္ရလို႔ ေခါင္းထဲမွာ ဇမ္ႏူးသီးခ်င္းေလးညည္းမိရင္း သတိရျပီး အဲပံုေလးေကာက္တင္ ေအာက္မွာသီခ်င္းစာတန္းေလးထိုးလိုက္တာရယ္ပါ...။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မမွာရွိတဲ႔ Lee Jean ေဘာင္းဘီေလးကို ကၽြန္မကိုယ္တိုင္စုတ္ျဖဲထားေၾကာင္း ဖက္ရွင္ကို ဘယ္ေလာက္ရူးသြပ္ေၾကာင္းကို အဓိကျပန္ခ်င္လို႔ ဒီပံုေလးကိုတင္ခဲ႔တာပါ..။

သူကေတာ့ သူနဲ႔ကၽြန္မအိမ္အျပန္ မိုးရြာၾကီးထဲ ဖိနပ္ျပတ္သြားခဲ႔တဲ႔ေန႔က သူ၀ယ္ေပးခဲ႔တဲ႔ ဖိနပ္ကေလးကို တခုတ္တရတင္တယ္လို႔ ထင္သြားပံုရပါတယ္..။ ကၽြန္မဆီကို အဲပံုေလးေတြ႔ေတာ့ မက္ေဆ့ခ်္ပို႔လာခဲ႔တယ္..။ မဟုတ္ပါဘူး... ကၽြန္မျဖင့္ ကိုကို၀ယ္ေပးခဲ႔တဲ႔ အဲဒီဖိနပ္ကို သတိမမူမိပါဘူးလို႔ ျပန္ေျပာမိရင္ သူေတာ္ေတာ္စိတ္နာသြားဦးမယ္..။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မက ေစာင့္ေနရတဲ႔ အခ်ိန္ကိုျဖဳန္းေသာအားျဖင့္ ကိုယ့္အႏုပညာေလးကို ျပခ်င္ရံုသက္သက္ပါပဲ...။ ကၽြန္မက အဲလိုပံုေလးေတြရိုက္တာ ၀ါသနာပါတယ္ေလ..။ ကၽြန္မနဲ႔ ခဏကေလးပဲဆံုလိုက္ရတာမို႔ ကိုကိုမသိလိုက္တာလဲျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္....။

ကိုကိုသိမွာပါ...ဖိနပ္ေလး၀ယ္ျပီး စီးလိုက္တုန္းက...က်စ္ဆန္ျမီးၾကိဳးက်စ္ထားတာၾကမ္းေတာ့ ကၽြန္မေျခဖမိုးကို ပြတ္တိုက္ရင္း ဖိနပ္ပါထပ္ေပါက္သြားခဲ႔ေသးတယ္ေလ..။ အဲတုန္းက မႏၱေလး ေအာကတၱီပါဖိနပ္တစ္ရံ ထပ္၀ယ္ေပးမယ္လို႔ ကိုကိုေျပာခဲ႔ဖူးတယ္ေနာ္..။ ဖိနပ္တို႔ လက္ကိုင္ပု၀ါတို႔ေပးရင္ ေ၀းတတ္တယ္ဆိုတဲ႔ အယူမဆမရွိၾကလို႔ပဲဆိုရမလား..။ တကယ္ပဲ ကၽြန္မတုိ႔ အရိုးေၾကေၾက အေရခမ္းခမ္း ေ၀းခဲ႔ၾကျပီပဲ...။

ႏိုး..ႏိုး..ႏိုး... ကၽြန္မ သူ႔ကို တမ္းတမ္းတတရွိခဲ႔လို႔မွမဟုတ္ဘဲ..။ တိုက္ဆိုင္မႈတစ္ခုအတြက္သာ သူ႔အေၾကာင္းေလးပါသြားခဲ႔တာပါ..။ ပံုထဲမွာ မေတာ္တဆ သူေပးခဲ႔တဲ႔ ဖိနပ္ေလးပါသြားခဲ႔တာပါ..။ သူသိရင္ေတာ့ ကၽြန္မကို ပက္ပက္စက္စက္ “အရူး”လို႔ေျပာပစ္မွာေသခ်ာတယ္..။ ဒီထက္ပိုျပီးလဲ က်ိန္ဆဲခ်င္ဆဲေနဦးမွာ..။ ဆဲျပီးရင္လည္း ဘာမွမဟုတ္သလို “အဆင္ေျပလား”လို႔ ေမးခ်င္ေမးဦးမယ္..။ ကၽြန္မက အဆင္ေျပပါတယ္... ပိုေနျမဲက်ားေနျမဲပါပဲ...။ ကိုကိုသာ ေရာက္တဲ႔ေနရာမွာ ေတြ႔တဲ႔သူနဲ႔ အဆင္ေျပေအာင္ေနပါလို႔ပဲ မွာခ်င္တာပါ..။

ဟုတ္တယ္ ကၽြန္မက အရူးပဲ သူအစကမွမသိခဲ႔ဘဲ...။ ကၽြန္မရဲ႔ ရူးသြပ္မႈ ကၽြန္မရဲ႔ စိတၱဇကို  ဘယ္ေတာ့မွ လိုက္မွီမွာမဟုတ္သလို ကၽြန္မဘာျဖစ္ခ်င္လည္းဆိုတာကို ဘယ္သူကမွ ရွာေဖြေတြ႔လိမ္႔မွာ မဟုတ္ဘူး..။ ေျပာရဦးမယ္ သိလား ကၽြန္မေလ ခုတေလာ သူ႔ရဲ႔ စီးကရက္နံ႔ေတြ ေရေမႊးနံ႔ေတြကို မရေတာ့ဘူး..။ သူနဲ႔ နီးကပ္ရွိစဥ္ခါက ေန႔အိပ္မက္တစ္ခုလို ကၽြန္မအနား တေ၀့၀ဲလည္လည္ ေရာက္လာတတ္တဲ႔ အဲအနံ႔ေတြက ကၽြန္မအာရံုေတြကို သိမ္းသြင္းသြားတတ္ၾကျမဲပဲေလ...။

အဲဒါေတြ ထားလိုက္ပါေတာ့ေလ...။
ကိုကိုသိေအာင္ေျပာလိုက္ပါရေစ... ကၽြန္မ ကိုကို၀ယ္ေပးခဲ႔တဲ႔ က်စ္ဆံျမီးၾကိဳးဖိနပ္ေလးကို အျမဲစီးျဖစ္ေနမွာပါ..။ အဲဖိနပ္ေၾကာင့္ ကၽြန္မတို႔ခြဲခြာသြားရတာလို႔ ကၽြန္မ မမွတ္ယူပါဘူး..။

ေလာကမွာ ထုိက္တန္တယ္ဆိုတဲ႔စကားလံုးက အလကားျဖစ္လာတာမွမဟုတ္ဘဲ..။ လူျဖစ္ျဖစ္ ပစၥည္းျဖစ္ျဖစ္ ရိုရိုေသေသနဲ႔ အျမတ္တႏိုးတန္ဖိုးထားမယ္ဆို သူနဲ႔ထိုက္တန္ရာကို ရၾကမွာပဲေလ...။ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ဟာ ထိုက္တန္မႈမရွိၾကဘူးလို႔ပဲ မွတ္ယူလိုက္ၾကပါစို႔....။


မိုးေငြ႔